Маркетингтік коммуникация


147
3 курс
education language
📅 25 дек 2022
👀 206
1
Хабарлар мен жарнамалардың белгілі бір уақыт аралығындағы барлық жарнамалық демонстрациялар үшін қамту көрсеткіштерінің қосындысы қалай аталады:
2
Қалыптасқан қоғамдық пікірді зерттеу және мақсатты аудиториялар мен қалың бұқара тарапынан кәсіпорынға және оның қызметіне мейірімді қатынасты қалыптастыру мақсаттарын көздейтін маркетингтік коммуникация құралы қалай аталады:
3
Жарнаманың қай саласы-бұл тауарлардың тұтынушылық қасиеттері және тауарларды сатумен бірге жүретін әр түрлі қызмет түрлері туралы ақпараттың мақсатты түрде таралуы, олардың танымалдылығын қалыптастыру, тауарлар мен қызметтерге сұраныс тудыру және оларды сатуды арттыру мақсатында тұтынушылардың назарын аудару:
4
Жарнамалық әсердің қай кезеңінде жарнамалық айналымның барлық модельдері тұтынушының әрекетін, сатып алу актісін жасауды көздейді:
5
Маркетингтік коммуникация құралдарының маркетингтік мақсаты:барлық аталған мақсаттар.
6
Жарнаманың қандай функциясы қоғамдық сананы қалыптастыруға, қоғамдағы коммуникативті байланыстарды нығайтуға және өмір сүру жағдайларын жақсартуға бағытталған:
7
Сән көрсетілімі қандай жарнамалық құралға жатады:
8
Жарнама хабарланатын заңды немесе жеке тұлғалар жарнаманың қай субъектісіне жатады, соның салдары жарнаманың оларға әсері болып табылады:
9
Жарнама агенттігі қандай қызмет көрсетеді:
10
Туа біткен, биогенді негізгі мотивтерге не жатады:
11
Әділдік пен әдептілік сезіміне қандай мотивтер жүгінеді:
12
Тақырып қалай анықталады, яғни жарнамадағы ұран:
13
Жарнамалық мәтіннің қай бөлігі мәтінге назар аударуы керек, сатып алушыны қызықтырады:
14
Жарнаманың тұтынушыға әсер етуінің қандай деңгейі берілген ақпаратты алушының көзқарастары, мотивтері мен принциптері жүйесіне айналдыруды және жарнамаланатын өнімге деген көзқарасты қалыптастыруды мақсат етеді:
15
Жарнамалық айналымның қай моделінің атауы тауарды сату процесінің кезеңдерін білдіретін неміс сөздерінің аббревиатурасы болып табылады:
16
Баспасөздегі жарнамалар мен баспа жарнамаларының жалпы сипаттамасы:
17
Баспа жарнамасының кемшілігі неде:
18
Қайта тігілген емес, бірнеше рет бүктелген басылым (басқаша айтқанда, аккордеонға бүктелген)қалай аталады:
19
Тұтынушы тұлғалардың белгілі бір тобына немесе ықтимал іскери серіктестерге жарнамалық хабарламаларды, соның ішінде жекелендірілген хабарламаларды жіберу қалай аталады:
20
Жарнамалық ақпараттық хатта қандай ақпарат бар:барлық тізімделген мәліметтер.
и еще 127 вопросов