Сервистік логистика


200
3 курс
education language
📅 5 дек 2023
👀 113
1
Кәсіпорын жүйелерінің тиімділігін арттыру туралы көзқарастар жүйесі:
2
Қызмет – бұл ... :
3
Клиенттің (тұтынушы) тапсырысы бойынша, клиентпен бірлесіп және клиент үшін, алмасу мақсатында өнімді клиентке беру арқылы жүзеге асырылатын өнімді (материалдық немесе материалдық емес) өндіру жөніндегі әрекет:
4
Орындаушы мен тұтынушының тікелей өзара іс-қимылының, тұтынушы қажеттілігін қанағаттандыру бойынша орындаушы әрекетінің нәтижесі:
5
Қызметтер ... болуы мүмкін:
6
Халыққа көрсетілетін қызметтер мақсаты бойынша ... болып бөлінеді:
7
Тұтынушының материалдық-тұрмыстық қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша қызмет түрі:
8
Әлеуметтік-мәдени қызмет (материалдық емес қызмет) – рухани, интеллектуалдық қажеттіліктерді қанағаттандыру және тұтынушының қалыпты тіршілік әрекетін қолдау жөніндегі қызмет түрі:
9
Қызмет көрсетудің белгілі бір түрінің дерексіз, теориялық моделі, ол халыққа қызмет көрсету ережелерін, сапа стандарттарын, қызмет көрсету технологиясын қамтиды:
10
Тұтынушының қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған нақты материалдық әрекеттер, бұл қызметтер орындаушылар, тұтынушылар, оларды ұсынудың нақты шарттары бойынша дараланған:
11
Коммерциялық және коммерциялық емес қызметтердің барлық түрлерін қамтитын және экономиканың бір бөлігін құрайтын жалпылама категория – бұл ... :
12
Тарихи тұрғыдан қызмет түрі өзіне тән ерекшеліктері бар сала ретінде қарастырылады, қызметтердің жалпы түрлерінің бірі – өндірістік қызметтер:
13
Тарихи тұрғыдан қызмет түрі өзіне тән ерекшеліктері бар сала ретінде қарастырылады, қызметтердің жалпы түрлерінің бірі – тарату қызметтері:
14
Тарихи тұрғыдан қызмет түрі өзіне тән ерекшеліктері бар сала ретінде қарастырылады, қызметтердің жалпы түрлерінің бірі – кәсіби қызметтер:
15
Тарихи тұрғыдан қызмет түрі өзіне тән ерекшеліктері бар сала ретінде қарастырылады, қызметтердің жалпы түрлерінің бірі – тұтынушылық қызметтер:
16
Тарихи тұрғыдан қызмет түрі өзіне тән ерекшеліктері бар сала ретінде қарастырылады, қызметтердің жалпы түрлерінің бірі – қоғамдық қызметтер:
17
Адамның белгілі бір қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған қызметтің пайдалы қасиеттерінің жиынтығы:
18
Жеке мұқтаждықтар үшін қызметтерді алатын, тапсырыс беретін немесе алуға немесе тапсырыс беруге ниеті бар тұлға:
19
Тұтынушыға қызмет көрсететін кәсіпорын, ұйым немесе кәсіпкер:
20
Тауардың тұтынушылық қасиеттерін қалпына келтіру (өзгерту, сақтау), тапсырыс бойынша жаңа бұйым жасау, орнын ауыстыру, тұтыну жағдайларын жасау, денсаулықты қамтамасыз ету немесе қолдау, жеке адамның рухани немесе физикалық дамуы, кәсіби шеберлігін арттыру:
и еще 180 вопросов