Маркетингтік коммуникация


147
3 курс
education language
📅 27 дек 2021
👀 45
1
Тс*П*Д формуласы бойынша қандай көрсеткіш есептеледі:
2
"Сатып алынатын" аудиторияның бір пайызының құны қалай аталады:
3
Жарнаманы көрген тұтынушылардың (оқырмандар, көрермендер, әлеуетті сатып алушылар) саны қалай аталады, яғни газеттегі, билбордтағы жарнама және т.б
4
Қандай көрсеткіш алынған пайданың жарнама шығындарына қатынасы болып табылады:
5
Жарнамалық науқанның қандай қағидасы сәнді трюктерге ұмтылмау керек деп болжайды:
6
Көрме стендінің қай аймағы коммерциялық компания өкілдерінің мамандарымен және әлеуетті тапсырыс берушілермен келіссөздер жүргізу орны ретінде қолданылады:
7
Компанияның көрмеге немесе жәрмеңкеге қатысу процесінде маркетингтік коммуникацияның қандай түрі қолданылады:
8
Белгілі бір уақыт кезеңін қамтитын және жарнама берушінің белгілі бір маркетингтік мақсатқа жетуі үшін жарнамалық құралдарды қолдану кешенін қарастыратын өзара байланысты жарнамалық іс-шаралар жүйесі қалай аталады:
9
Тікелей пошта жарнамасында қандай жарнама құралы қолданылады:
10
Жарнамалық-ақпараттық хат жазуға қандай себеп бар:
11
Газеттегі жарнаманың артықшылығы неде:
12
Тікелей пошта жарнамасының басты ерекшелігі неде:
13
Баспасөздегі және баспа жарнамасындағы жарнаманың жалпы сипаттамасы:
14
Жарнамалық үндеудің қай элементі үндеуді аяқтайды, сөзбе-сөз немесе мағынасы бойынша, жолдаудың ұраны немесе негізгі мотивін қайталайды:
15
Жарнамалық үндеудің қандай моделі жарнама берушінің жарнамалық хабарламаны алушының жауап қайтаруы, егер айналымда қолданылатын мотив тұтынушының қажеттіліктеріне сәйкес келсе ғана мүмкін болады деп болжайды:
16
Жарнаманың тұтынушыға әсер ету деңгейі қандай ақпараттың белгілі бір көлемін, өнім туралы мәліметтер жиынтығын және оның сапасын сипаттайтын факторларды беру болып табылады:
17
Жарнаманың ауызша бөлігі қалай аталады, яғни журналда, газетте және тікелей пошта жарнамаларында басылған сөздер, сондай-ақ теледидар немесе радио роликте айтылатын:
18
Жарнаманың тұтынушы санасына психологиялық әсерінің қай кезеңі адамдардың қажеттіліктері мен мүдделерін, жарнамаланатын өнімнің жаңашылдық әдістерін, күрделілік пен проблемалық жағдайды қолдануды қамтиды:
19
Жарнама беруші мен жарнама агенттігі арасындағы шартта мыналар болуы керек:
20
Жарнама агенттігінің (ЖА) қандай түрінде қызметкерлердің тұрақты кеңселері жоқ-олар үйде, автомобильдерде немесе өз клиенттерінің кеңселерінде жұмыс істейді:
и еще 127 вопросов