Кешенді маркетинг міндеттерін орындау шеңберінде маркетингтік зерттеулер жүргізу нәтижесінде жиналған маркетингтегі деректерді талдау, оларды түрлендіру, жүйелеу, интерпретациялау және модельдеу–бұл:
2
Маркетингтік талдаудың негізгі бағыттары:
3
Нарықтың, сұраныстың дамуының стратегиялық талдауы, сатып алу тәртібін моделдеу–бұл:
4
Маркетингтің қандай түрі елдің ұлттық нарығында тауарлар мен қызметтерді сату мәселелерімен байланысты:
5
конверсиялық маркетингті қандай жағдайда қолдану керек:
6
Фирмадан тыс әрекет ететін және маркетингтік қызметті басқару мүмкіндіктеріне әсер ететін белсенді субъектілер мен күштердің жиынтығы қалай аталады, мақсатты клиенттермен сәтті ынтымақтастық қатынастарын орнату және қолдау:
7
Ұйымға нақты немесе ықтимал қызығушылық танытатын немесе оның мақсаттарына жету қабілетіне әсер ететін фирма қалай аталады:
8
Фирманың макроэкономикасының қай элементіне білім деңгейін жоғарылату және қызметкерлер санының өсуі жатады:
9
Маркетингтік зерттеу объектілеріне не жатады:
10
Нарықтағы осы тауардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау, нақты кезеңде немесе оның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде тауармен не болып жатқанын және не болатынын түсіну–бұл:
11
Жеке алынған жобаны іске асыру бойынша үдерістерді талдау –бұл:
12
Маркетингтік ықпалға нарық реакциясын жедел талдау–бұл:
13
Нарықтық ұсыныстың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін зерттеу–бұл:
14
Компанияның қоршаған ортамен өзара байланыс кешенін анықтайтын стратегиялық талдау–бұл:
15
Маркетингтік талдау кезеңдері бірінші кезеңі:
16
Маркетингтік талдау кезеңдері соңғы кезеңі:
17
Маркетингтік талдау әдістері:
18
Баға белгілеу жүйесінің есебі, бағаны есептеу, орналасқан жерін таңдау әдістемесі, жарнама құралдары мен жарнамалық бюджет кешенін құруда қолданылатын талдау әдісі:
19
Көп өлшемді матрицаларды, мінез–құлық модельдерін құру және талдау негізінде жағдайларды модельдеу –бұл:
20
Интуицияға, қиялға және тәжірибеге негізделген талдау әдісі–бұл: