Ваш браузер не поддерживается или у вас отключен JavaScript
Testnik.kz
Маркетингті басқару және PR
100
3 курс
📅 22 дек 2021
👀 221
Перемешать вопросы
Начать сессию
1
Маркетингті басқарудың қандай тұжырымдамасы тұтынушылар тек қана жоғары сапалы тауарларды сатып алады деген ойда құрылған
2
Маркетинг –бұл:
3
Маркетингтің негізгі мақсаттары:
4
Екі немесе одан да көп объектілер категорияларының айырмашылық белгілерін анықтау үшін статистикалық талдау әдісі:
5
Өзара байланысқан өлшемдерді үлкен жинауының негізінде, тәуелсіз айнымалылар жүйесін бөліп алуға мүмкіндік беретін статистикалық талдау әдісі:
и еще 95 вопросов
Открыть полный тест
Скрыть ответы