Маркетингтік талдау


175
2 курс
education language
📅 22 дек 2022
👀 415
1
Кешенді маркетинг міндеттерін орындау шеңберінде маркетингтік зерттеулер жүргізу нәтижесінде жиналған маркетингтегі деректерді талдау, оларды түрлендіру, жүйелеу, интерпретациялау және модельдеу–бұл:
2
Маркетингтік талдаудың негізгі бағыттары:
3
Нарықтың, сұраныстың дамуының стратегиялық талдауы, сатып алу тәртібін моделдеу–бұл:
4
Нарықтағы осы тауардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау, нақты кезеңде немесе оның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде тауармен не болып жатқанын және не болатынын түсіну–бұл:
5
Жеке алынған жобаны іске асыру бойынша үдерістерді талдау –бұл:
и еще 170 вопросов