Маркетингтік коммуникация


147
3 курс
education language
📅 25 дек 2022
👀 199
1
Хабарлар мен жарнамалардың белгілі бір уақыт аралығындағы барлық жарнамалық демонстрациялар үшін қамту көрсеткіштерінің қосындысы қалай аталады:
2
Қалыптасқан қоғамдық пікірді зерттеу және мақсатты аудиториялар мен қалың бұқара тарапынан кәсіпорынға және оның қызметіне мейірімді қатынасты қалыптастыру мақсаттарын көздейтін маркетингтік коммуникация құралы қалай аталады:
3
Жарнаманың қай саласы-бұл тауарлардың тұтынушылық қасиеттері және тауарларды сатумен бірге жүретін әр түрлі қызмет түрлері туралы ақпараттың мақсатты түрде таралуы, олардың танымалдылығын қалыптастыру, тауарлар мен қызметтерге сұраныс тудыру және оларды сатуды арттыру мақсатында тұтынушылардың назарын аудару:
4
Жарнамалық әсердің қай кезеңінде жарнамалық айналымның барлық модельдері тұтынушының әрекетін, сатып алу актісін жасауды көздейді:
5
Маркетингтік коммуникация құралдарының маркетингтік мақсаты:барлық аталған мақсаттар.
и еще 142 вопроса