Дәстүрлі тұжырымдамалар, қағидалар мен әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын маркетингтің бір түрі, өнімді, қызметті немесе брендті ілгерілетуге бағытталған әрекеттер жиынтығы:
3
Өнімді немесе қызметті сатып алушыларға сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында интернеттегі дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану тәжірибесі:
4
Әлеуетті клиенттерді тарту және оларды тұтынушылар ретінде ұстау үшін цифрлық технологияларды пайдаланатын тауарлар мен қызметтердің мақсатты және интерактивті маркетингіне қатысты қолданылатын жалпы термин:
5
Іздеу жүйелерінде интернет-ресурсты жылжыту үрдісі, іздеу машиналарының көмегімен сайттың мақсатты аудиториясының трафигін арттыруға бағытталған іс-шаралар кешені: