Маркетинг ірі ауқымды өндіріс қалыптасып, бәсекелестіктің күрт шиеленіскен жағдайларында өндірісті басқару және өнімді өткізу әдісі ретінде ол, ең алғаш қай мемлекетте пайда болды?
2
Қашан маркетинг ғылыми негізделді және нарық жағдайында өнімді сатудың тиімді әдісі ретінде кең қолданылды?
3
Адамдардың нақты қажеттіліктерін қанағаттандыратын және айырбасқа түсетін өнім бұл?
4
Cатып алу қабілеті бар қажеттілік бұл?*
5
Мичиган университетінің профессоры Е.Маккарти «маркетинг-микс» тұжырымдамасын дамыта отырып, 1960 жылы төрт элементтен тұратын «4Р» моделін ұсынды, олар қалай аталады?