Ваш браузер не поддерживается или у вас отключен JavaScript
Testnik.kz
Маркетингтік сату
109
3 курс
📅 26 дек 2022
👀 190
Перемешать вопросы
Начать сессию
1
қандай жағдайда жарнама құралдарының түрлері және олардың оңтайлы жиынтығы мен арақатынасы анықталады:
2
төменде көрсетілгендердің қайсысы сатуды ынталандыру әдістеріне жатады:
3
жылжыту құрылымына не кіреді:
4
жеке сату ұғымына не кіреді:
5
орташа сатып алушы супермаркетке айына қанша рет барады?
6
орташа сатып алушылар сауда алаңында тауарларды таңдауға қанша уақыт жұмсайды?
7
сатып алушы кассада қанша уақыт өткізеді
8
үш негізгі сауда құралын таңдаңыз
9
шағын форматтағы бөлшек сауда кәсіпорындарына не жатады
10
шағын форматтағы дүкеннің сауда алаңы әдетте қандай шектерде ауытқиды
11
шағын форматтағы дүкендердің тауар топтарының ассортименттік тізімі
12
Сатып алу қабілетімен қамтамасыз етілген қажеттілік:
13
Нарықты сегменттеу дегеніміз:
14
Иррационалды сұраныспен маркетингтің қандай түрін қолдану керек, яғни. алкоголь, темекі, есірткі және т. б. сияқты өнімдерге сұраныс.:
15
Конверсиялық маркетингке қолданылатын сұраныс:
16
Бұл тұжырымдардың қайсысы дұрыс емес:
17
Даму маркетингін сұраныстың қандай түрінде қолдану керек:
18
"Сегментация" және "позициялау"ұғымдарының арасындағы байланыс қандай:
19
Маркетингтің өндірістік функциясына келесі ішкі функциялар кіреді:
20
Ішкі маркетинг, экспорттық маркетинг, халықаралық маркетинг және жаһандық маркетинг: бұл бөлудің негізгі белгісі қандай:
и еще 89 вопросов
Открыть полный тест
Скрыть ответы