Ваш браузер не поддерживается или у вас отключен JavaScript
Testnik.kz
Маркетингті басқару және PR
100
3 курс
📅 22 дек 2021
👀 228
Перемешать вопросы
Начать сессию
1
Маркетингті басқарудың қандай тұжырымдамасы тұтынушылар тек қана жоғары сапалы тауарларды сатып алады деген ойда құрылған
2
Маркетинг –бұл:
3
Маркетингтің негізгі мақсаттары:
4
Екі немесе одан да көп объектілер категорияларының айырмашылық белгілерін анықтау үшін статистикалық талдау әдісі:
5
Өзара байланысқан өлшемдерді үлкен жинауының негізінде, тәуелсіз айнымалылар жүйесін бөліп алуға мүмкіндік беретін статистикалық талдау әдісі:
6
Фирманың маркетингтік ортасы – бұл
7
Маркетингтік зерттеулерді жүргізу кезінде, «Зерттеу қанша адамды қамтиды», -деген таңдауды жүргізу кезеңі:
8
Маркетингтік зерттеулерді жүргізу кезінде, «Зерттеу қатысушылары қалай таңдалынады», -деген таңдауды жүргізу кезеңі:
9
Маркетингтің құрылу уақыты
10
Микроорта құрылымы:
11
Өнімді шығаруды көбейткен кезде
12
Макросреда факторларының негізгілері болып табылады:
13
Маркетингтік ақпарат жүйесіне жататындар:
14
Ақпаратқа қатысты анықтамалардың дұрысы:
15
Өз еркімен айырбас жүргізу үшін келесі шартты сақтау қажет
16
Сатып алушы нарығындағы жағдайды келесі анықтама мінездейді
17
Маркетинг кешенінің негізгі элементіне жатпайды:
18
Маркетинг объектісі:
19
Маркетингті енгізу үшін қажетті негізгі шарттар:
20
Маркетингтік ортаның бақыланбайтын факторларына жататындар:
и еще 80 вопросов
Открыть полный тест
Скрыть ответы