Брендингті басқару


295
3 курс
education language
📅 10 мая 2022
👀 96
1
Компания, өнім немесе қызмет туралы ақпараттың бүкіл кешенін бейнелейтін маркетингтік термині:
2
Зияткерлік меншік объектісі, оның өнімін аналогтар арасында бөлуге мүмкіндік беретін, сондай-ақ компанияның кірістілігін арттыру құралы болып табылатын компания активі:
3
Позициялаудың негізгі мақсаты:
4
Брендті сәтті орналастыру үшін қажетті негізгі қасиеттер:
5
Тұтастық пен бірлікті сақтай отырып, бүкіл әлемде сатылатын бренд (яғни, бірдей позициялау, бірдей өнім ассортименті, бірдей байланыс және тарату жүйесі қолданылады):
6
Дәлдік, сыйымдылық, қысқалық, тіршілік, эмоционалдылық және үйлесімділік:
7
Жеке белгілерді құру процесі, максималды тиімділікке қол жеткізу үшін оларды өзгерту, сондай-ақ қажет болған жағдайда брендті дағдарысқа қарсы басқару жоспарларын құру:
8
Брендингтегі қағида, тұтынушылардың санасында өз позициясын алған алғашқы компанияны бұл жерден айыру мүмкін емес:
9
Брендті созу (Brand Extension) дегенді білдіреді:
10
Брендті дамытуда неге әлеуметтік-демографиялық, психографиялық, мінез-құлық критерийлерін қолдану керек:
11
Медиа-жоспар, жарнамалық өнімдерді шығару, жарнамалық өнімдерді байланыс арналарына орналастыру, адалдықтың кешенді бағдарламалары не үшін қолданылады:
12
Брендтің өлшенген параметрлерін бақылау, ағымдағы күйді қалағанымен салыстыру, стратегияны немесе тактиканы түзету келесі жағдайларда қолданылады:
13
келесі 4 сұрақты тұжырымдауға не көмектеседі:1. Кім үшін? - бренд жасалатын тұтынушылардың мақсатты тобын анықтау2. Не үшін? - тұтынушының осы брендті сатып алу нәтижесінде алатын пайдасы3. Қандай мақсат үшін (қандай пайдалану үшін?) дәл осы бренд қажет4. Қай бәсекелеске қарсы?
14
Тікелей салыстыру, орташа өніммен салыстыру, ескірген модельмен салыстыру, бүкіл өнім санатымен салыстыру, жасанды салыстыру, өзін-өзі салыстыру ерекше назар аудару үшін қолданылады:
15
Нарықты талдау – өнім – бәсекелестер – сегменттеу - салыстыру (артықшылықтар, артықшылықтар) схемасы не үшін қажет:
16
Функционалды, әлеуметтік, психикалық және рухани өлшемдер негіз болып табылады:
17
Маркетингтік қызметтің бағыттарына байланысты (тауар, баға, сату, қызмет көрсету немесе жарнама):
18
Төрт негізгі факторды ескере отырып: бренд түрі, өнім санатының ерекшеліктері, талаптардың деңгейі, жергілікті мәдениеттің ерекшеліктері, маркетологтар бағалайды:
19
Кішігірім жарнамалық бюджеттер, интуитивті орналастыруды жоспарлау, жарнамалық құралдарды сирек пайдалану әлсіз жақтар болып табылады:
20
Жергілікті брендтің ұтысы болып саналатын нәрсе:
и еще 275 вопросов