Маркетинг (УиА)


142
3 курс
education language
📅 20 дек 2021
👀 546
1
"маркетинг" ұғымы қалай анықталады»:
2
маркетингтің сандық мақсаттарына не жатады:
3
маркетингтің қандай түрі елдің ұлттық нарығында тауарлар мен қызметтерді сату мәселелерімен байланысты:
4
конверсиялық маркетингті қандай жағдайда қолдану керек:
5
фирмадан тыс әрекет ететін және маркетингтік қызметті басқару мүмкіндіктеріне әсер ететін белсенді субъектілер мен күштердің жиынтығы қалай аталады, мақсатты клиенттермен сәтті ынтымақтастық қатынастарын орнату және қолдау:
6
ұйымға нақты немесе ықтимал қызығушылық танытатын немесе оның мақсаттарына жету қабілетіне әсер ететін фирма қалай аталады:
7
фирманың макроэкономикасының қай элементіне білім деңгейін жоғарылату және қызметкерлер санының өсуі жатады:
8
маркетингтік зерттеу объектілеріне не жатады:
9
алу тәсілі бойынша маркетингтік ақпараттың қандай түрін ажыратады:
10
маркетингтік зерттеулердің қандай әдісі болып жатқан процестерді бекітуден тұрады және Бақыланатын объектілердің мінез-құлқына әсер ететін факторларды бақылау және реттеу жоқ:
11
қандай тұжырымдама мақсатты нарықтардың қажеттіліктері мен қажеттіліктерін анықтауды және бәсекелестерге қарағанда тиімді және нәтижелі қанағаттануды қамтамасыз етеді:
12
сегментацияның қандай белгісі тұтынушылық тауарлар нарығын сегментациялауға жатады:
13
нарықты қамту стратегиясы фирма өзінің күш-жігерін клиенттердің қажеттіліктеріндегі айырмашылықтарға емес, олардың қажеттіліктері мен сұраныстарының ортақтығына шоғырландырады деп болжайды:
14
тұтынушы жиі ойланбастан сатып алатын тауарлар қалай аталады:
15
тауардың өмірлік циклінің қай кезеңінде тауарды құруға, өндіруге және өткізуге жұмсалған шығыстар мен оны өткізуден түскен кірістердің арақатынасының көрінісі жасалады. Маркетингтің мақсаты-сатып алушыға жаңа өнімді ұсыну:
16
тауарлар мен қызметтерді сату кезінде өндірушінің де, дилердің де маркаларын пайдалану қалай аталады:
17
марканың бір бөлігі әріптер, сөздер және олардың айтылуы мүмкін комбинациялары түрінде қалай аталады:
18
халықаралық нарық субъектісі басқа сатушылардың ұқсас тауарларының пайда болу мүмкіндігін іс жүзінде жоққа шығаратын өте төмен бағаларды қолдану есебінен қандай баға стратегиясын жиі пайдаланады:
19
бір нәрсенің жеке тұлғасының психикалық сипаттамасы қалай аталады:
20
бөлшек сауда кәсіпорындарының қай түріне өнімді іздеу, салыстыру және таңдау процесінің барлық кезеңдерінде сатып алушыға жеке көмектесуге дайын сатушылары бар сәнді әмбебап дүкендер жатады:
и еще 122 вопроса