Халықаралық маркетинг


95
3 курс
education language
📅 18 мая 2022
👀 22
1
Тауарларды шетел нарығына экспортқа шығаратын компаниялардың маркетингтік қызметі – бұл:
2
Қандай анықтама дұрыс деп саналады?
3
Маркетингтің объектілерін ата:
4
Құрамына шетелдік тұтынушылар, өндірушілер, аралық сатушылар кіретін елден тыс аймақтағы тұтынушылар:
5
Тауарды сырттан әкелуге және сыртқа шығаруға рұқсат беру:
6
Маркетингтік ақпараттың қай түрін алу тәсілі бойынша бөледі?
7
Мұнда бір өнім бүкіл әлемге арналып өндіріледі
8
Қандай жағдайда конверсионды маркетингті қолданған дұрыс?
9
Сұраныстың қай күйінде ремаркетинг қолданылады?
10
Синхромаркетинг қай жағдайда қолданылады?
11
Сұраныстың қандай күйінде қолдаушы маркетинг пайдаланылады?
12
Нарықта сұраныстың қандай түрінде ынталандырушы маркетинг қолданылады?
13
Қандай жағдайда дамытушы (айқындаушы) маркетинг пайдаланылады?
14
Маркетингтің негізгі қағидасы (принципі) –
15
Маркетингтің қандай қағидасы тауардың тұрақты жетілдіруін, модификациялауын және жаңартуын қарастырады?
16
Маркетингтің қай қағидасы нарық сыйымдылығының талдауын ұсынады?
17
Маркетингтің қай қағидасы мақсатты нарығын таңдауын ұсынады?
18
Маркетингтің қай қағидасы алдына қойған мақсаттарға жету әдістерін анықтауын қарастырады?
19
Маркетингтің қай қағидасы кәсіпорынның өндірістік-өткізу қызметін басқару мобильділігін түсіндіреді?
20
Тауардың өзіндік құны өте жоғары, ал сұраныс ұсыныстан артық болғанда маркетинг тұжырымдамасының қайсысы қолданылады?
и еще 75 вопросов