Жарнама


117
3 курс
education language
📅 18 дек 2019
👀 20
1
Сауда маркасының жарнамасында……баса назар аударылады
2
Корпоративті жарнама-
3
Адамдардың беймәлім тобына арналған және қайырымдылықпен коммерциялық емес сипаттағы өзге де қоғамдық пайдалы мақсаттарға қол жеткізуге, сондай-ақ мемлекет мүдделерін қамтамасыз етуге бағытталған ақпарат
4
Жарнама жасаушы дегеніміз...
5
Қазақстан Республикасының «Жарнама туралы заңының» 10-бабында не көрсетілген?
6
Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген талаптардың бұзылуына жол берiлген жосықсыз, дәйексiз, әдепсiз көрiну жалған және жасырын жарнама
7
Радиобағдарламаларда таратылатын әлеуметтік жарнамада демеушілер туралы айту ұзақтығы әрқайсысы туралы.....аспауға тиіс
8
Жарнама арналған жеке және (немесе) заңды тұлғалардың беймәлiм тобы
9
Қазақстан Республикасының жарнама заңы бойынша, қай бапта жарнама авторлық құқықтың және сабақтас құқықтардың толық немесе iшiнара объeктici бола алады
10
Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес тiркелмеген дiни ұйымдар мен дiни оқу орындарын жарнамалауға
11
Радиобағдарлама, телебағдарламаларда, кино және бейне қызмет көрсету кезінде таратылатын әлеуметтік жарнама кадр алаңында неше пайыздан аспайды?
12
Аудиовизуалды жарнамаға не жатады?
13
Жарнама сувенирлері дегеніміз-
14
Жарнаманың мақсаты
15
Жасырын жарнамаға ... жатады
16
Жарнама тарихында жарнаманың даму орталығы болған мемлекет
17
Жігерлендіретін жарнама дегеніміз -
18
Тұрақты сатып алушыға нарықтағы атаулы тауарды немесе фирманы және оның мінездемесін есіне салып отыруға арналған жарнама
19
Жарнама қойылымы жағынан бөлінеді:
20
Фирманың және тауардың партнерлар мен сатып алушыларға жағымды бейне қалыптастыруына бағытталған жарнама түрі
и еще 97 вопросов