Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар


194
2 курс
education language
📅 7 дек 2020
👀 2 265
1
Қойылған сұрақтарға ғана жауап алмай, сонымен қатар жауап берушімен бірлескен жұмысты бақылап, жауабындағы қателерді жоюды қайсы қамтамасыз етеді:
2
Адамдардың жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған тауарлар
3
Маркетингке бағытталған кәсіпорындардың қызметін басқару «философиясы»
4
Жергілікті масштабта стандарттық бизнесті іске асыру, нарықтың аз үлесі қайсына тән
5
Конверсиялық маркетинг немен байланысты
6
Маркетинг принциптеріне қайсы енбейді
7
«Тауарды сатып алуда орын, уақыт және процедура ыңғайлығын» кім қамтамасыз етеді
8
Коммуналдық қызметтер саласында қолдану үшін немесе қажетсініп отырған адамдарға көмектесу үшін тауарларды сатып алатын ұйымдар қай нарыққа жатады:
9
Нарықты демографиялық белгісі бойынша сегменттеудің критерилеріне қайсы енбейді:
10
Халықаралық маркетингке қайсы енбейді:
11
Сұранымның мерзімдік ауытқуында қай маркетинг түрі қолданылады:
12
Тар және тұрақты өнім ассортиментінде қандай ұйымдық құрылым қолданылады?
13
Фирмаға қол жеткізуде немесе асып түсуде шарттарды кім анықтайды:
14
Маркетингтің өзекті мақсаттарына қайсы енбейді:
15
Маркетингтің базалық элементтеріне («4Р») не енбейді
16
Айтуға болмайтын, бірақ тануға болатын, символмен, суретпен, ерекше түспен бейнеленетін марканың бөлігі – бұл
17
Анықталған сұранымға жауап ретінде жаңа тауарды жасауда уақытты қысқарту – бұл
18
Маркетингтің қай түрі коммерциялық емес маркетингке жатпайды:
19
Маркетинг неден басталады
20
Клиентура арасында тауарларды жылжытуда, өткізуде және таратуда компанияға көмектесуші фирмалар қалай аталады
и еще 174 вопроса