Маркетингтің қандай түрі: ол сатып алушылардың нақты топтарына арналған және ерекше қасиеттері бар, оларды бәсекелес тауарлардан ерекшеленетін және осылайша дайындаушыға тұрақты бәсекелестік артықшылығын жасайтын тиімді тауарларды әзірлеуге шығаратын нарық қажеттілігінің тұрақты және жүйелі талдауы болып табылады.
4
Мыналар маркетингтің қай түріне жатады: «Компания өз қызметінің нәтижелерін сату және табыс контекстінде ғана емес, сонымен қатар брендтің құнын ұлғайту, қаржылық және қаржылық емес өз іс-әрекеттерінің нәтижелерін ескере отырып, тұтынушының қанағаттанушылығы тұрғысынан бағалайды»?
5
Қандай маркетинг тұжырымдамасы жатады мынадай: «Адамдар төмен бағамен жоғары сапалы тауарды (стандартты төлем «паразит») алу үшін ғана емес, олар төмен бағамен төмен сапалы тауарды алуды қалайды»?
6
Нарық субъектісінің заңнамаға және іскерлік әдепіне қайшы келетін іс-әрекеттері салдарынан нарықтық күштердің теңгерімсіздігі-бұл ... Бәсекелестік
7
Бүкіл нарыққа қызмет көрсету кезінде бәсекелік бағаның артықшылығына қол жеткізуді анықтайтын бәсекелестік стратегия ...
8
Дамушы нарықтардағы бәсекелестік В.Чан Ким мен Р.Моборн түсіндіргендей, стратегия
9
Тұтынушыға қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін берілетін артықшылықтарды жүйелі түрде ұсыну ...
10
Бәсекелестік күштерді немесе әлсіз жақтарды анықтау үшін салыстырудың негізі болып табылады
11
Әлеуметтік демді анықтау мүмкіндіктері. Сауалнама жүргізбестен тұтынушының сипаттамалары:
12
Жақындау индексі келесі формула бойынша есептеледі:
13
Төмендегі тиімді сегменттеу критерийі қалай аталады: егер бір сегмент өнімге қойылатын талаптар және жылжыту, бөлу, баға белгілеу әдістеріне реакциясы жағынан басқасынан өзгеше болмаса, онда бұл екі сегмент емес, біреу.
14
Нарық сегменттерінің келесі категориясы қалай аталады: бәсекелестер назардан тыс қалдырған нарық сегменттері
15
Е.Громова – М.Герасимованың (Workline компаниясы) моделіндегі психотип: «Оларды дүкендерде алдау қиын - оларда жақсы өнім бар. Тәуекелді. Форма жасау »
16
Өнеркәсіптік маркетингтің мәні - бұл ...
17
B2B нарықтарындағы сатып алудың қай түрі ұйықтау мен нақты сұраныс арасындағы алшақтықты сипаттайды?
18
Сатып алу орталығында ерекшеліктерді анықтау немесе баламаларды бағалау үшін қосымша ақпарат беру арқылы шешім қабылдау процесін кім басқарады?
19
Маркетингтік стратегия қарым-қатынас маркетингінің қандай деңгейінде өнімнің өмірлік цикліне емес, тұтынушының өмірлік цикліне бағытталған?
20
Клиенттермен ұзақмерзімді қарым-қатынастар маркетингтің қандай деңгейінде клиенттерге қызмет көрсетудің әртүрлі кедергілері арқылы «сақтау» емес, «сақтау» арқылы жасалады?