Ваш браузер не поддерживается или у вас отключен JavaScript
Testnik.kz
Маркетинг
300
2 курс
📅 19 дек 2019
👀 153
Перемешать вопросы
Начать сессию
1
Маркетинг неден басталады?
2
Маркетингтің объектілерін ата:
3
Маркетинг дегеніміз:
4
Маркетингтің негізгі мақсаты–
5
Маркетинг жүйесіндегі нарық дегеніміз –
6
Е Маккарти ұсынған «4Р» моделіне кіретіндер:
7
Маркетингтің негізгі қағидасы (принципі) –
8
Маркетингтік тұжырымдаманың басты мақсаты қандай?
9
Тауардың өзіндік құны өте жоғары, ал сұраныс ұсыныстан артық болғанда маркетинг тұжырымдамасының қайсысы қолданылады?
10
Тұрақты сатып алушылары мен бизнес серіктері болса, компания маркетинг тұжырымдамасының қайсысын қолданады?
11
Тұжырымдамалық аспектіде маркетинг:
12
Бәсекелестермен салыстырғанда тұтынушы мұқтаждықтарымен қажеттіліктерін неғұрлым жоғары дәрежеде қанағаттандыруға бағытталған маркетинг тұжырымдамасы:
13
Маркетингті басқарудың қандай тұжырымдамасы тұтынушылар тек қана жоғары сапалы тауарларды сатып алады деген ойда құрылған
14
Маркетингтібасқарудыңқайтұжырымдамасыүшфактордың – фирманыңпайдасын, тұтынушылардыңқажеттіліктерінжәнеқоғамныңмүдделерініңбаланстандырылғаныңталапетеді
15
Нарықжағынанқолайлыжауаптыреакциясынжасауүшінфирмапайдаланылатынмаркетингтікэлементтержиынтығы-бұл:
16
Маркетингтің негізгі қызметтері
17
Жасырын сұраныс кезінде маркетингтің сұраныс жағдайына байланысты қолданылатын түрі:
18
Тауарға шектен тыс сұранысты азайтуға бағытталған маркетинг түрі:
19
Фирма тауарларына сұраныс құбылмалы болған жағдайда маркетингтің қандай түрі пайдаланылады:
20
Тұтынушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бейімделген компанияның барлық бөлімшелерінің үйлесімді жұмыс істеуі:
и еще 280 вопросов
Открыть полный тест
Скрыть ответы