Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысы


151
3 курс
education language
📅 11 дек 2023
👀 154
1
Маркетингтің қазіргі рөлін айқындайтын анықтама
2
Тауардың өзіндік құны өте жоғары, ал сұраныс ұсыныстан артық болғанда қолданылатын маркетинг тұжырымдамасы
3
Маркетингтік тұжырымдаманың басты мақсаты
4
Функционалды маркетинг дегеніміз –
5
Маркетингтегі саяси орта факторлары
6
Маркетингтегі мәдени орта факторларына жататыны
7
Маркетингтегі ғылыми-техникалық ортаға келесілер жатады
8
Тұтынушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бейімделген компанияның барлық бөлімшелерінің үйлесімді жұмыс істеуі:
9
Тұрақты сатып алушылары мен бизнес серіктері болса, компания қолданатын маркетинг тұжырымдамасы
10
Макроортаның экономикалық факторлары немен анықталады?
11
Ішкі байланыс аудыториялары:
12
Микроорта факторы құрамындағы маркетингтік делдалдар – бұл:
13
Макроортаның саяси-құқықтық факторларының негізгі көрсеткіштері:
14
Заманауи маркетингті зерттеушілер оның кешенін дамыта, зерттей келе маркетинг кешенін 7Р-ға дейін ұлғайтуды ұсынды
15
Өндіру мен өткізудің арнайы жағдайларын қажет ететін, ассортименті мен өткізу көлемі үлкен кәсіпорындар үшін қолданылатын маркетингті ұйымдастырудың түрі:
16
Тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін факторларға жатпайтынын көрсетіңіз:
17
Тұтынушылар санасының «қара жәшігіне» әсер ететіні :
18
Іскерлік нарықтағы тұтынушыларды қалай атайды?
19
Сатып алу туралы шешім қабылдау үрдісі келесі кезеңдерден тұрады:
20
«Тауарға деген көзқарасы-таңғаларлық, дұрыс, немқұрайды, теріс, қарсы шығу»-белгілері сегменттеудің қағидасы
и еще 131 вопрос