Қарым-қатынас іс-әрекеттің ерекше түрі және басқа, коммуникативті емес іс-әрекеттің құрамдас бөлігі, компоненті деп есептеген ғалым:
2
Қарым-қатынас туралы қарама-қайшы көзқарастарды біріктіруге тырысқан ғалым:
3
Тұлға:
4
Жеке адамның бағыттылығы:
5
Тұлға психологиялық құрылымын жасаған психолог:
6
Г. М. Андреева (1990) қарым-қатынастың өзарабайланысының келесі жақтарын анықтап көрсетеді:
7
Қарым-қатынастағы серіктестердің бірін-бірі қабылдауы және осының негізінде өзара түсінісулері:
8
Қарым-қатынастағылардың арасындағы өзараәрекет, яғни әрекетпен алмасу:
9
Г.М. Андреева қарым –қатынастың келесі жағын ашып берді:
10
«Қарым-қатынас - бұл қарым-қатынастағы серіктесінің эмоциясымен алмасу және серіктесінің қандайда бір эмоциясын туғызу»,-деп жазған автор:
11
Қандай болмасын коммуникациялық процесс үш компоненттен тұрады:
12
Барлық қарым-қатынас құралдарын екіге бөледі:
13
Сөйлеудің ақпараттық жағының сипаттамасы:
14
Тыңдаудың бұл түрі тиімді, егер ол эмпатиялық тыңдауға негізделсе:
15
Бұл ғылымның және басқа да психологтардың пікірінше, эмпатия екі формада көрініс береді – жанашырлық және қайырымдылық.
16
Субъектінің көңіл-күйі, бұл басқалардың басынан өткізетін сезімдері:
17
Бұл сезімге деген мейірімді, жанашыр көзқарас, басқа біреудің бақытсыздығы (өкініш білдіру, көңіл айту және т.б.):
18
Ғалымның анықтауынша, билік ету мотивациясы- бұл басқа адамдарға бақылау жасаудан, мінез-құлық ережелері мен нормаларын, заңдарын бекітуден, төрелік етуден қанағат алуға ұмтылыс және қабілеттілік:
19
Агрессивтілікке әсер ететін әлеуметтік факторлар:
20
Тыңдаудың бұл түрі тиімді, егер ол эмпатиялық тыңдауға негізделсе: