Маркетинг ірі ауқымды өндіріс қалыптасып, бәсекелестіктің күрт шиеленіскен жағдайларында өндірісті басқару және өнімді өткізу әдісі ретінде ол, ең алғаш қай мемлекетте пайда болды?
2
Қашан маркетинг ғылыми негізделді және нарық жағдайында өнімді сатудың тиімді әдісі ретінде кең қолданылды?
3
Адамдардың нақты қажеттіліктерін қанағаттандыратын және айырбасқа түсетін өнім бұл?
4
Cатып алу қабілеті бар қажеттілік бұл?*
5
Мичиган университетінің профессоры Е.Маккарти «маркетинг-микс» тұжырымдамасын дамыта отырып, 1960 жылы төрт элементтен тұратын «4Р» моделін ұсынды, олар қалай аталады?
6
Компанияның басқару шешімдерін дұрыс қабылдау мақсатында, алдына қойған маркетингтік міндеттерге сәйкес ақпарат жинау, өңдеу және мәліметтерді талдау мен қорытындылар ұсыну бұл?
7
Маркетингтік зерттеулердің мақсаттарынан бөлек, бұрын басқа мақсаттармен жиналған ақпарат бұл?
8
Зерттеуші адамдардың нақты өмірде немесе белгілі бір жағдайларда араласусыз қалай әрекет ететінін қарастыратын әдіс бұл?
9
Адамдарға стандартты сұрақтар қою арқылы мәліметтер жинауды қолданатын зерттеу әдісі бұл?
10
Бір фактордың екіншісіне әсерін тексеру үшін арнайы жағдайлар жасалған зерттеу әдісі бұл?
11
Микроортаға қай фактор жатпайды?
12
Макроортаға қай фактор жатады?
13
Ішкі, яғни микро (бақыланатын) және сыртқы, яғни макро (бақыланбайтын) факторлар нені құрайды?
14
Соңғы тұтынушылар арасында тауарларды жылжытуға, сатуға және таратуға көмектесетін компаниялар бұл?
15
"ЖІӨ динамикасы", "ұлттық табыстың серпіні және халықтың нақты табыстары", "инфляция қарқынының серпіні" және "жұмыссыздық мөлшері" қай макроортаның факторына тиесілі?
16
Сыртқы ортаны талдауда қандай үлгіні (модельді) қолдануға болады?
17
Тұтынушы мінез-құлқына әсер ететін факторларды белгілеңіз
18
Нарықты әртүрлі қажеттіліктер, сипат немесе мінез-құлыққа байланысты және бөлек маркетинг стратегиясын немесе олардың жиынтығын талап ететін нақты сатып алушы топтарына бөлуді қамтитын ұғым?
19
Географиялық, демографиялық (өндіріс, компания ауқымы) немесе пайда, клиент мәртебесі, клиент деңгейі және ықылас деңгейі бойынша сегменттеу бұл?
20
Фирма нарық сегменті айырмашылықтарын елемеуге және бір ұсыныспен бүкіл нарыққа шығуға шешім қабылдайтын жағдай қандай таргеттеу стратегиясында қолданылады?