Маркетинг құралдары


108
2 курс
education language
📅 24 дек 2023
👀 743
1
ТӨЦ-ң қай кезеңінде пайда тұрақталып төмендей бастайды, ал маркетингтің міндеттері күрделенеді?
2
Тауарды сатып алу үшін қажет ақша соммасы?
3
Мақсат қою, стратегияны әзірлеу және оларды жүзеге асырудың нақты жолдарын анықтау процессі?
4
Таңдап алған мақсатқа жету үшін фирманы дамытудың келешекті бағыты?
5
Бір тауарды екінші тауарға ақшасыз айырбастау
6
Маркетингтік мақсаттардан бөлек, бұрын басқа мақсатпен жиналған ақпарат?
7
Тауар – бұл?
8
Макроортаны зерттеу нысаны:
9
Бәсекелес тауарға қатысты тауарға ерекше белгілер беруге бағытталған іс әрекет:
10
Мақсаты тұтынушы өндірілген тауарды сатып алуға болып табылатын кәсіпорын қызметі:
11
«Тауар-нарық» стратегиясының қайсысы көп шығын қажет етеді
12
Қаржыландыру көзі анық көрсетілген, БАҚ арқылы жүзеге асатын, жеке көрсетілмейтін, тауар мен қызметті жылжыту нысаны
13
Компанияның өз өнімін өзіндік құнынан да төмен бағамен немесе ішкі нарықтағы бағамен сату
14
Түпкі тұтынушының жеке қолдануы үшін тауарды сату мен қызмет көрсету жөніндегі іс-әрекет
15
Нақты зерттелетін мәселені шешу үшін жаңа ғана жиналған ақпарат
16
Нарықта бұрын болмаған жаңа тауар түрі
17
Тауарларды сатып алған кезде берілетін жеңілдіктер мен шегерімдер:
18
Жергілікті өндірушілердің мүддесін қорғау үшін мақсатында елге сырттан әкелінетін тауарлардың белгілі бір түрлерін көлемдік шектеу
19
Заңдық тұрғыдан қорғалған және басқа тауарлардан сөз, бейне, көлем жағынан айырмашылығын білдіретін ұғым:
20
Фирманың күшті және әлсіз жақтарын бағалау:
и еще 88 вопросов