Жоғары мектеп психология


85
1 курс
education language
📅 22 дек 2023
👀 79
1
«Білім - бұл оқушылардың ғылыми білім мен танымдық дағдылар жүйесін меңгеруінің процесі және нәтижесі. Осы үрдіс пен нәтиже негізінде адамның дүниетанымы, адамгершілік және басқа да қасиеттерінің қалыптасуы, оның шығармашылық күштері мен қабілеттерінің дамуы».
2
«Білім беру бұл бір жағынан (табиғат, қоғам және адамның ойлауы туралы), арнайы таңдалған, арнайы жүйеленген және ұйымдастырылған білім, екінші жағынан адамдардың танымдық іс -әрекетін ұйымдастыру арқылы тәрбиелік әсер».
3
Жоғары мектеп педагогикасының объектісі
4
Жоғары мектеп педагогикасының зерттеу пәні
5
Оқытушылар мен басқа да мамандарды халық ағарту ісіне дайындау мақсатында оқу үрдісінің мақсатын, міндеттерін, мазмұнын, заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, құралдарын, технологияларын, формаларын ашатын және негіздейтін жоғары мектеп педагогикасының бөлімін - ............... деп атаймыз.
6
Тұтас құбылыс бола отырып, педагогикалық үрдіс жалпы тұрақты байланыстарға ие, оның өзгеруі немесе бұзылуы ретсіздік тудырады. Педагогикадағы мұндай байланыстар ..................... деп аталады.
7
......... – бұл, мақсатты түрде, жаңа ұрпақты қоғамдық өмірге және өнімді еңбекке дайындау үшін және әлеуметтік, тарихи тәжірибені үйрету үшін материалдық, рухани, ұйымдастырушылық жағдайларын жасау
8
............ Үш шеберлік тобының болуын болжайды: оқу-тәрбие үрдісін, тәрбие жұмысын жүзеге асыру; студенттермен өзара әрекеттесу, оларды әр түрлі қызмет процесінде басқару; өзін - өзі басқару - оқытушының мінез-құлқы түрінде көрінетін эмоциялық күйі, іс-қимылы, сөйлеу мәнері.
9
........ Олар педагогикалық шеберліктің іргелі негізін құрайды және оқу пәндерінің үш блогын қамтиды: арнайы, психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-мәдени.
10
............ Педагогикалық іс-әрекеттің келесі жетекші қабілеттерін ажыратуға болады: коммуникативтілік, шығармашылық, рефлексия, перцептивті (эмпатия, түйсігі), зияткерлік, ұйымдастырушылық.
11
............ - бұл адамның өзін түсіну ерекшеліктерін ашатын жүйе, басқаша айтқанда, адамға өзінің кім екенін, қандай қасиеттерге, ресурстарға ие екенін, болашақта қандай болғысы келетінін түсіндіруге мүмкіндік беретін психологиялық теория.
12
Индивидтің өзі туралы, оның шын мәнінде қандай екендігі туралы түсінік ретінде қарастыралатын тұжырымдама
13
Индивидтің өзі қалаған бейнесі туралы идеясы ретінде қарастыралатын тұжырымдама
14
«Адам өзінің ішкі бейнесін суреттейді, ішкі бейне адамның маңыздылығын растайды. Бұл бейнені жасай отырып, адамдар өздерінің жағымды қасиеттерінің астын сызып, ал кемшіліктері болса оларды ақтауға тырысады. Бұл ішкі «мен» адамның өзін-өзі бағалауын сақтауда маңызды рөл атқарады».
15
«...Тәрбиеші тұлғасының жас жанға әсері оқулықтармен де, моральдық нормалармен де, жазалау мен мадақтау жүйесімен де ауыстырылмайтын тәрбие күшін құрайды»
16
....... сөзі латын тілінен шыққан және қамқоршы дегенді білдіреді......... – студенттік өмірді: білім алу, демалысты ұйымдастыру, еңбек, қоғамдық және тұрмыстық сипаттағы мәселелерді шешу үшін тағайындалатын оқытушы.
17
......... – тиісті мамандық бойынша студенттерге оқу траекториясын таңдауға (жеке оқу жоспарын қалыптастыру) және оқу кезеңінде олардың білім беру бағдарламасын әзірлеуге көмектесетін академиялық кеңесші функцияларын жүзеге асыратын оқытушы.
18
............... – мақсаттылығымен, баламалылығымен, процедуралық және іс-әрекеттердің ұтымдылығымен сипатталатын оқыту жүйесінің қолайлы шарттарын (әдістерін, нұсқаларын, алгоритмдерін) таңдау бойынша қызмет
19
Қазақ педагогикалық институты ашылды (Қазіргі Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті):
20
Психика-бұл жоғары ұйымдастырылған материяның қабілеті
и еще 65 вопросов