Маркетингті жоспарлау


146
4 курс
education language
📅 19 фев 2023
👀 113
1
Маркетингтік жоспарлаудың мақсаты:
2
Маркетингтік жоспарлау келесі мәселелерді шешуге мүмкіндік береді:
3
РІМЅ моделін жасау кезінде қандай факторларды ескеру қажет?
4
Мақсаттардың, маркетингтік стратегиялардың, сондай – ақ оларды белгілі бір уақыт аралығында жүзеге асыру шараларының жиынтығы:
5
Маркетингті жедел жоспарлау мақсаты:
6
Маркетингті жоспарлауға ТСБ-тәсілінің кезеңдері:
7
«Жоғарыдан төменге» жоспарлау қалай жүзеге асырылады:
8
«Төменнен жоғары» жоспарлау қалай жүзеге асырылады
9
«Мақсаттар төмен-жоспар жоғары» жоспарлау қалай жүзеге асырылады?
10
Кәсіпорынның мақсаттарына жетуге бағытталған іс-қимыл әдісі қалай аталады?
11
Нарықтың тартымдылық деңгейіне байланысты кәсіпорынның әлеуетін пайдалану туралы тиімді шешім қабылдау үшін қандай матрица қолданылады?
12
Нарық үлесі-бұл:
13
Инвестициялық кірістерді арттырудың маркетингтік стратегиясын талдау әдісі:
14
Стратегиялық жоспарлаудың негізгі компоненттері:
15
Мақсатты басқару мыналарды қамтиды:
16
Маркетингтік стратегияны талдау процесі неден тұрады?
17
Қандай матрицада саладағы күштердің әсері қарастырылады:
18
Мақсатты нарықтардағы кәсіпорынды таңдау және қызмет ету тәсілін қандай стратегиялар анықтайды?
19
Матрицалардың қайсысы бағалауға қатысатын факторлардың санын көбейтуге мүмкіндік береді, экономикалық аймақтардың орташа деңгейін қамтиды және оны тұрақсыз даму жағдайында қолдануға болады?
20
Практикалық іс-әрекетте қолданылатын маркетингтік жоспарлау тәсілін атаңыз:
и еще 126 вопросов