Пайда табу мақсатында тұтынушылардың қажеттіліктерін барынша толық және сапалы қанағаттандыруға өнім өндіру мен қызмет көрсетуге бағдарланған компанияның қызметі қалай аталады:
2
Операциялық маркетинг:
3
Практикалық маркетингтің міндеті:
4
Практикалық маркетингтің қандай функциясы бүкіл Ұйымның қызметін жоспарлауды, үйлестіруді және бақылауды қамтиды:
5
Фирманың маркетингтік стратегиясын жасау-бұл:
6
Маркетингтік ойлаудың қандай принципі фирманың иесі шығындарды көтереді, нарықтың иесі кіріс алады деп болжайды:
7
Кәсіпорынның өмір сүруінің мәні мен мақсаты, мақсаты, оның қызмет аясы:
8
Фирманың тиімді маркетингтік қызметінің қандай шарты ішкі орта факторларымен байланысты:
9
Фирманың тиімді маркетингтік қызметінің қандай шарты сыртқы орта факторларымен байланысты:
10
Тәжірибелік маркетинг кешенінің қандай элементі сату және тарату арналарын, тарату жүйесін таңдауды қамтиды:
11
Маркетингті зерттеудің қай бағыты сатып алушылардың демографиялық сипаттамаларын зерттеуді қамтиды:
12
Маркетингтік зерттеудің қандай мақсаттары гипотезаны тексеруді қамтамасыз етеді:
13
Фирманың нарықта тиімді жұмыс істеуіне кедергі келтіретін адам қалай аталады:
14
Бұрын болмаған және белгілі бір мақсат үшін бірінші рет жиналатын деректер қалай аталады, мысалы, сатып алушылар арасында сауалнамалар арқылы:
15
Бұрын біреу басқа мақсаттар үшін жинаған кезде экономикалық ақпарат көздерінде жарияланған деректер қалай аталады:
16
Бастапқы деректердің кемшілігі неде:
17
Тұтынушылардың сандық далалық зерттеулеріне не жатады:
18
Өзгерістер туралы қажетті ақпаратты тұтынушылардың немесе дүкендердің таңдалған тобынан тұрақты сауалнама алу арқылы алуға болатын маркетингтік зерттеу әдісі қалай аталады:
19
Кез келген мәселе бойынша адамдардың позициясын анықтау немесе олардан ақпарат алуды көздейтін маркетингтік зерттеу әдісі қалай аталады?:
20
Маркетингтік зерттеудің қай кезеңінде тұтынушыларға сауалнама жүргізіледі: