Кешенді маркетинг міндеттерін орындау шеңберінде маркетингтік зерттеулер жүргізу нәтижесінде жиналған маркетингтегі деректерді талдау, оларды түрлендіру, жүйелеу, интерпретациялау және модельдеу–бұл:
2
Маркетингтік талдаудың негізгі бағыттары:
3
Нарықтың, сұраныстың дамуының стратегиялық талдауы, сатып алу тәртібін моделдеу–бұл:
4
Нарықтағы осы тауардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау, нақты кезеңде немесе оның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде тауармен не болып жатқанын және не болатынын түсіну–бұл:
5
Жеке алынған жобаны іске асыру бойынша үдерістерді талдау –бұл:
6
Маркетингтік ықпалға нарық реакциясын жедел талдау–бұл:
7
Нарықтық ұсыныстың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін зерттеу–бұл:
8
Компанияның қоршаған ортамен өзара байланыс кешенін анықтайтын стратегиялық талдау–бұл:
9
Маркетингтік талдау кезеңдері бірінші кезеңі:
10
Маркетингтік талдау кезеңдері соңғы кезеңі:
11
Маркетингтік талдау әдістері:
12
Баға белгілеу жүйесінің есебі, бағаны есептеу, орналасқан жерін таңдау әдістемесі, жарнама құралдары мен жарнамалық бюджет кешенін құруда қолданылатын талдау әдісі:
13
Көп өлшемді матрицаларды, мінез–құлық модельдерін құру және талдау негізінде жағдайларды модельдеу –бұл:
14
Интуицияға, қиялға және тәжірибеге негізделген талдауәдісі–бұл:
15
Шешім қабылдау теориясы мен ықтималдық теориясына негізделген үдерістер модельдері–бұл:
16
Маркетингтік зерттеулер–бұл:
17
Маркетингтік зерттеулер келесілерден тұрады:
18
Маркетингтік зерттеулердіѕ нәтижесінде фирманың потенциалды мүмкіндіктерін бағалау болып табылады:
19
Рейтинг-шкала төмендегілердің қайсысына жатады:
20
Тұтынушылардың мінез–құлқын зерттеу моделінде ең бірінші кезең-бұл: