Адамның белгілі қажеттіліктерін қанағаттандыратын және алмасу үшін тағайындалған, еңбек өнімі – бұл:
5
Мекемелердің қайсысы «сатып алушы рыногындағы» жағдайды сипататйды:
6
Маркетингті басқару тұжырымдаларының қайсысы үш фактордың теңгерілгендігін талап етеді: фирма пайдасының, сатып алушылар қажеттіліктерін және қоғамның мүдделерін:
7
Маркетинг принциптеріне ... жатпайды:
8
«Тауарды сатып алу орнының, уақыты мен процедурасының ыңғайлылығын» кім қамтамасыз етеді?
9
Шығарылатын өнімнің тар және тұрақты ассортиментінде ұйымның келесі құрылымы пайдаланылады:
10
Фирманың қол жеткізуі немесе басып озуы керек болатын критерийлерді береді: