Кәсіпкерліктегі маркетинг құралдары


100
2 курс
education language
📅 12 дек 2025
👀 38
1
Ремаркетинг ... байланысты:
2
Шамадан тыс сұраныс кезінде ... жүзеге асырады:
3
Жоқ сұранысқа ... сәйкес келеді:
4
Адамның белгілі қажеттіліктерін қанағаттандыратын және алмасу үшін тағайындалған, еңбек өнімі – бұл:
5
Мекемелердің қайсысы «сатып алушы рыногындағы» жағдайды сипататйды:
6
Маркетингті басқару тұжырымдаларының қайсысы үш фактордың теңгерілгендігін талап етеді: фирма пайдасының, сатып алушылар қажеттіліктерін және қоғамның мүдделерін:
7
Маркетинг принциптеріне ... жатпайды:
8
«Тауарды сатып алу орнының, уақыты мен процедурасының ыңғайлылығын» кім қамтамасыз етеді?
9
Шығарылатын өнімнің тар және тұрақты ассортиментінде ұйымның келесі құрылымы пайдаланылады:
10
Фирманың қол жеткізуі немесе басып озуы керек болатын критерийлерді береді:
11
Маркетингтің базалық элементтеріне («4Р») ... жатпайды:
12
Маркетинг ... басталады:
13
Компанияның тауарын клиентураның арасында жылжытуына, өткізуі мен үлестіруіне көмектесетін фирмалар ... деп аталады:
14
Маркетинг кешенінің элементтері – бұл:
15
Сатып алушыларды қанағаттандыру дәрежесі бойынша рыноктық сұраныс ... болады:
16
Маркетингтің қай түрі коммерциялық емес түріне жатады:
17
Маркетинг қандай жүйені білдіреді:
18
Маркетингтің жалпы мақсаттары туралы келесі тұжырымдардың қайсысы дұрыс болып табылады:
19
Маркетингтің негізгі мақсаты – бұл:
20
Маркетинг кешені – бұл:
и еще 80 вопросов