Маркетингтік сату


165
3 курс
education language
📅 28 дек 2021
👀 36
1
Нарықты зерттеу мақсаты:
2
Маркетингтің отаны:
3
Төменде көрсетілгендердің қайсысы маркетингтік ақпараттың негізгі қасиеттері болып табылады:
4
Сатып алу қабілетімен қамтамасыз етілген қажеттілік:
5
Адамның мәдени деңгейіне сәйкес белгілі бір форманы қабылдаған қажеттілік:
6
Міндеті теріс сұраныс жағдайында тұтынушылардың компанияға және оның өніміне деген қызығушылығын оятатын маркетинг қалай атаады:
7
Нарықты сегменттеу дегеніміз:
8
Иррационалды сұраныспен маркетингтің қандай түрін қолдану керек, яғни. алкоголь, темекі, есірткі және т. б. сияқты өнімдерге сұраныс.:
9
Конверсиялық маркетингке қолданылатын сұраныс:
10
Бұл тұжырымдардың қайсысы дұрыс емес:
11
Даму маркетингін сұраныстың қандай түрінде қолдану керек:
12
"Сегментация" және "позициялау"ұғымдарының арасындағы байланыс қандай:
13
Маркетингтің өндірістік функциясына келесі ішкі функциялар кіреді:
14
Ішкі маркетинг, экспорттық маркетинг, халықаралық маркетинг және жаһандық маркетинг: бұл бөлудің негізгі белгісі қандай:
15
Билет бағасының 15 теңгеге төмендеуі жолаушылар ағынының кем дегенде 10% - ға өсуіне әкеледі деген гипотезаны тексеру-бұл мысал:
16
Сатудың негізгі функциялары:
17
Үкімет, экономика, технология, БАҚ-бұл мысалдар:
18
Тұтыну бағасы-бұл:
19
Төмен өндірістік шығындар стратегиясы негізінен қолайлы:
20
Бөлшек сауда дүкенінен үй шаруасындағы әйел май сатып алғанда, тұтынушылар нарығының қандай түрі орын алады:
и еще 145 вопросов