Турсоц


180
2 курс
education language
📅 22 мая 2024
👀 101
1
Маркетингті басқарудың қандай тұжырымдамасы мынафакторлардың теңгерілімін талап етеді: фирманың табысы, сатып алушылардың қажеттіліктері, қоғамның мүддесі
2
Маркетинг кешенінің элементтері — бұл
3
Маркетингті сəтті енгізуге қажетті негізгі жағдайлар
4
Сатушы ынталандыру мен жарнамаға басты назар аударатынкəсіпорын маркетингі басқарудың қандай тұжырымдамасын ұстанады
5
«Сатушы нарығындағы» жағдайды қандай пікір сипаттайды
6
Ағымдық өнімді өндіру барысында фирма қандай маркетингтік тұжырымдаманы ұстанады
7
Маркетинг қандай жүйені білдіреді
8
Маркетингтің ортақ мақсаттары туралы келесі пікірлердің
9
Маркетингтің негізгі мақсаты — бұл
10
Маркетинг кешені — бұл
11
Қандай функция маркетинг функциясы болып табылмайды
12
Маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын атаңыз
13
Тауарды үздіксіз жетілдіру маркетингтің қандай тұжырымдамасына тəн
14
Ішкі маркетинг — бұл
15
Алға қойған мақсаттарға өзгеретін факторлардың жиынтығына манипуляция жасау арқылы жетуге болады, бұл
16
Тұрақсыз сұраныстың құбылмалығын тегістеу əдістерін іздеуді қамтитын маркетинг қалай аталады?
17
Маркетингтің «4Р» туралы келесі пікірлердің қайсысы дұрыс
18
Мына түсініктердің қайсысы маркетингтің анағұрлым кеңтаралған анықтамасына кірмейді
19
«Тауарды емес, клиентті жақсы көріңдер» деген сөз тіркесіқандай тұжырымдамаға жатады:
20
Маркетинг анықтамасының қайсысы дұрыс
и еще 160 вопросов